newbie Ay, ben sürekli emziriyordum. 1saat memede kaldığı oluyordu. Biraz zaman geçiyor yine memeye alıyordum. Saatlerce emdi zaten, nasıl acıkıyor diyordum ama acıkmayla bi ilgisi yokmuş sanırım. Bizim kucağımızı, kokumuzu istediği için sürekli memede kalıyormuş.
2,3aydan sonra gece kaldırmaya gerek kalmıyor ya, o zamanda 3saat kuralıyla emzirdim. Her istediğinde vermemeye çalıştım