Meraba kızlar.
Kızım 15 aylık. Sadece emerek uyuyor. Bazen sallayarak uyutmayı deniyorum eline biberon veriyorum ninni söylüyorum ama asla uyutamadım bu şekilde. Uykusu geldiği zaman ağlamaya başlıyor yanıma geliyor üstümü açmaya çalışıyor meme istiyor. Bazen uyuyunca memeyi bırakıyor bazen bırakmadan saatlerce o şekilde kalıyor çekince ağlamaya başlıyor tekrar istiyor.
Gece de aynı şekilde. Saat başı kalkmaya başladı her kalktığında meme istiyor. Normalde odasını ayırmıştım ancak saat başa kalkınca odasında yatmaya başladım sürekli yanımda yatmaya çalışıyor bu sefer de Beşiğinde yatmıyor.
İştah desen bir gün çok iyi her şey yiyor ertesi gün hiçbir şey yemiyor. Arka azı dişleri şiş durumda ama henüz çıkmadı.
Aynı durumda olan anneler var mı? Özellikle emerek uyuma konusu beni delirtiyor aynı yenidoğan gibi sabaha kadar emiyor artık göğüs Uçlarım acıyor.
Önerisi olan var mı acaba?