Her ne kadar antibiyotik kullanmaya karşı olsam da maalesef benim bebeğimde hasta olunca bunu verdi doktor. On aylık bebeğim grip olmustu cok kötü. Antibiyotik bilinçsiz kullanınca zararlı. İyiki kullanmışım yoksa gecmezdi hastalığı bebişimin iyi geldi bize. İki günde bir etkisini gösterdi hemen.