teachermom5 benimde ilk aylarda 1 2 kere olmuştu dediğin gibi yaralar değil de içten kan geliyordu ve sızlama hep vardı ben göğüs kalkanı ile yaralarından kurtuldum göğüs ucum sutyenime değince canımdan can gidiyordu silikon göğüs kalkanıyla rahata kavuştum yaralarım da geçti kanama da 1 2 kez oldu geçti bende icirmedim döktüm