esrahn Kızlar sütüm çok fazla geliyor bebeğim emerken sürekli boğazına kaçıyor 1 ay oldu hala hiç bir azalma yok. Dışarı çıkarken süt toplayıcı slikon kapak üzerine havlu koyuyorum 1 saate sırılsıklam oluyorum evden çıkarken sağıp emzirip çıkmama rağmen. Bu durumu yaşayan var mı sütüm ne zaman azalır normale döner. Emzirirken bile çok zorluk çekiyorum aşırı çok geliyor bi taraftan emerken diğer taraftan süt fışkırıyor
kmomm esrahn sağım yapmayın daha kötü oluyor. Bir taraftan emerken diğer tarafa mochi gibi süt toplayıcı takın o toplasın. Zamanla düzeliyor. 64 günlük bebeğim şu an daha az boğuluyor. Baş etmeyi öğrendi. Sizin de zamanla düzelecek. Ama sakın sağıl yatmayın. Geriye yaslanarak emzirin. Ve bebeğin meme ucunu değil komple kahverengi alanı ağzına almasını sağlayın
kmomm kmomm bir de blok emzirme yapın en çok o işe yaradı. Ben gece boyunca tek memeyi veriyorum. Sabah diğer memeyi rahatlatacak kadar sağıyorum. Sonra diğer memeyi veriyorum. Bu şekilde 2-3 gün yapınca süt biraz azalıyor. Ama hala devam ediyorum gece hep tek memeyi veriyorum.
esrahn Sağmazsam ağrıdan duramıyorum çok fazla şişiyor ve ağrı yapıyor kmomm 2 saatte bir sağmazsam ağrıdan duramıyorum çok şişiyor ve ağrı yapıyor
210796 bende 1 ay sagdim.sagacak zamanda olmuyir dogru duzgun.sonra burda sagarsam daha fazla gelecegini soyledikleri icin sagmayi durdurdum.bebegim 1,5 aylik toparlaniyoruz gibi.bebek uyurken falan oluyor yine ama fazla degil
esrahn kmomm bir memeyi emzirirken diğerini sağıyor musunuz ve kaç saatte bir sağım yapıyorsunuz ? Bir memeyi kaç saat veriyorsunuz
kmomm esrahn çok ağrıyorsa tamamını değil memeyi rahatlatacak kadar sağın. Ama ne kadar uyarı verirseniz süt o kadar artar
kmomm esrahn bir memeyi veriyorum en az 3 emzirme boyunca ama emzirirken diğer memeye mochi süt toplayıcı takıyorum 50 60 cc süt topluyor hemde memeyi rahatlatıyor