berra_berra Kızlar yardim edin yeni doğum yaptım 10 gün falan oldu yeni bugün çok şükür bebeğimi emzirdim ama göğüs uçlarım içe doğru gidiyo bebek tutamiyor ne yapsam
karanikoooo Ay berra_berra bende aynısını yasıyorum süt sagma makinesi varsa once biraz çektir meme ucunu o zaman baya büyüyor somra emzirince direk tutuyor bebek benimde 11 günlük bebeğim anca o sekilde emzirebildim plastik uç falan aldım hic biri işe yaramadı sadece bu yöntemi sevdi