Begusunannesi haftası önemli değil o konuda, benim kızım 6 hafta erken doğdu 6 hafta boyunca yıkanmadan duramazdı 🤣 zaten 15 gün hastanede yattık eve geldiği günün akşamı geçirdik sabah baktık göbeği düşmüştü ama düşmeseydi şahsen yıkamazdım ama kendime göbeği kuru tutmak konusunda güvenmediğim için yıkamazdım, kuru tuttuğun sürece hiçbir şey olmaz korkma ☺️ yalnız kaynanan ilerleyen dönemlerde de senin işine çok fazla karışacak gibi, benimki biz böyle yapardık ama senin çocuğun sen bilirsin diyor, eşimle araştırıyoruz aramızda konuşup karar veriyoruz ona göre onun dediğini yapıyoruz yapmazsak da bişi demiyor ki diyemez de zaten. Bu konuyu eşinle de konuş ilerleyen günlerde çok zorlanırsın yoksa, ya eşinle aran bozulur ya da senin psikolojin bozulur 😢