Seker_serbet1 Sec2016 yıllardır çekiyorum, bebeğim doğana kadar eğzersiz yürüyüş yapardım iyide gelirdi, şu sıralar uyku dahil herşey kısıtlı oldugundan ağrılarım çoğaldıkça gerçekten zorluyor, ılık duş alıyorum zaman buldukça biraz rahatlatıyor
Icot Sec2016 edemiyorum ben de maalesef. Tedavi olarak sakinleştirici şurup verecekti emzirmeyi bırakınca. Ben de gitmedim ne alaka ki.
Sec2016 Seker_serbet1 Aynen hamile kalmadan once bende iyiyim.simdi bebege bakmaktan hic egzersiz.vs. yapamiyorum.her tarafim tutuk😔yaz gelsede bebegimide alip yürüyüşe çıksam.
Sec2016 Seker_serbet1 aynen duş birazcık rahatlatıyor ama hemen etkisi geçiyor 😔aile hekimi sirt agrilarim icin doktor ve muscoflex kremi verdi emzirdigim icin sabah aksam sürdürüyorum o birazda olsa rahatlatıyor tavsiye ederim.
Seker_serbet1 Sec2016 aynen kesinlikle çok iyi anlıyorum seni, resmen dik duramıyorum, sırtım filan mahvoldu
zeynepzeze Maalesef çekiyorum 😔 Bazı makalelerde gluteni kesin veya azaltın diyor ama bilemiyorum. Tabi şeker de dahil
Sec2016 @zeynepzeze Seker_serbet1 Glüten evet aslında biraz erken bir ara yiyeceklerine cok dikkat ettim abur çubuğu tatlıyı kestim glutenide pek tuketmemeye çalışmıştım ama uzak durmak cok zor herseyde glüten olduğu için çölyak hastalarına allah yardim etsin. O dönem biraz rahatlamıştım ki hamile olduğumu öğrenince diyet v.s. kalmadi tabi asermelerden dolayi😔
Semre42 Sec2016 bnim var ve bas edemiyorum 😵😪 stres , yorulmak , agir kaldirmak hc gelmio yatamiyorum bile kizmda hep kucak istiyo tutulmus her yanm agrio 😪
Sec2016 Semre42 evet stres malesef herşeye etki ediyor. Sirt agrisi icin doktor ve muscoflex kremleri iyi geliyor biraz olsu rahatlatıyor.
Seker_serbet1 Sec2016 migrenliym yıllardır şekerli gıdaları sınırlı tükettim hep iyi gelmediği için ama bu emzirme döneminde dönemi herşeyi altı üst etti 🥴😂yememek imkansız
Andre01 Biraz pahalıdır belki ama tek bu hastalığın tek ilacı omega3 ve curcumin bir de alabiliyorsanız multivitamin ben böyle atlattım cok sükür
Sec2016 Andre01 curcumin ve omega3 hap şeklinde mi kullandınız ve nasil kullandınız acaba? Doktor tavsiyesiyle mi?