Asel041 Bunu sadece yaşayan bilir diyorum . 18 aylıktı oğlum 2.bebişie sürpriz olduğunu öğrendiğimde. Ve deprem zamanı öğrenmiştim 14 Şubat 2022 de. Kv kalıyordum. Eşim bile yoktu yanımda . (görev yerine dönemk zorundaydı.) 1 hafta sadece ağladım, zırladım , nasıl olucak diye?? Eşime de kızdım ama olan olmuştu bir kere… Dönüşü var mıydı yoktu? Şimdi 14 aylık veeeee iyi ki olmuş diyorum erkek güzelim( sarı saçlı, bıcırık bir şey bağrııyğr evin içinde😅🥳) biz plan yaparken kadar çoktan yazmış oluyor bazı şeyleri. Dıygunuzu yaşayın ama en güzel başlangıç olayı kabullenmekle başlıyor 🌸🌸