Merhaba güzel annelerım , bır şey sormak ıstıyorum . Benım bebegımın üst dişleri 1 yaşından sonra çıktıktan sonra hemen çürümeye başladı . Doktorlar gece emmesı yapıyor mu dedı . Evet dedım . Sütten kes dedıler gece emmesı sil çürüğü yapıyor dedıler. Sorum şu . Gece emmesı yapmayıp dişi çürüyen var mı ? Ya da gece gündüz emip te dişi çürümeyen var mı ? Gerçekten bebegım gece emdıgı ıcın mı dişlerı çürüdü . Alt dişlerı curumedı mesela üst dişlerı çürüdü sadece .