559319 2 saatte bir besliyorsan açlık ağlaması pek olacağını sanmıyorum ama gaz ağlaması için şunları söyleyebilirim kendini kasar bacaklarını tekmeler gibi yapar ya da gerer iyice kendini kaskatı gibi olur ve bayağı kendini sıkar ağlarken kızarır ama açlık ağlaması biraz daha sakin olur gaza göre ağladığında gaz masajı yapabilirsin gazı varsa çıkar sende ordan ağlamanın gaz olduğunu anlarsın zamanla bebeğini gözlemledikçe öğreniliyor neye ağladığı 🙃