kubrakaradumann Kızlar merhaba yenidoğan bebeklerinizin altını ne sıklıkla değiştiriyosunuz her beslenmeden sonra hemen değiştiriyomusunuz yoksa mesela çiş yapıp kaka yapmadıysa bekletiyo musunuz?
cokbilmismom kubrakaradumann kaka yapınca hemen değiştiriyorum ama çiş çizgisi tamamen dolmadıysa hemen almıyorum
Tusa_ kubrakaradumann sona yazdığın hk? Ne demek bi kaç kere daha gördüm postlarda merak ettim kaka yapınca hemen değiştiriyorum çişte biraz dolmasını bekliyorum
teachermom5 kubrakaradumann yenıdogan bebeğim var benim de 32 günlük çok sık kaka yaptığı ıcın her beslenmeden önce altını değiştiriyorum ama benimki emdikten sonra kaka yaptıgı için artık önce emzirip sonra altını alıyorum uykusu kacıyır kötü oluyor ama başka yapacak şey yok
kmomm 40 güne kadar her beslenmeden önce değiştirdim. Sonra kaka azaldığı için gündüz her beslenmeden önce değiştiriyorum ama gece taşmadıysa ve kaka yoksa dokunmuyorum sabaha kadar. Ama hala gündüz her beslenmeden önce değiştiriyorum. 64 günlüğüz
kubrakaradumann teachermom5 evet benimde aynı bende emzirmeden sonra alıyorum o an kaka yapıyo çünkü ama dediğiniz gibi emerken uyuyo altını alırken de uyanıyo🥴
tuzlimon kubrakaradumann 25 günlük oıluşumla bende şuan bunu düşünüyordum tam 🤣 özellikle geceleri çok sıkıntı. Altını açar açmaz uyanıyor ve dahada fenası fıskiyeyi açıyor yatak yastık çişliyor hepimizin uykusu açılıyor 🤣