Merhabalar Hepinize❤
Gününüz güzel başlasın inşallah❤
kızlar sorularım var.ayrı ayrı post açmak istemiyorum o yuzden hepsini bura yazacağım.Kusura bakmayın lutfen🤗
Sorularımı crvaplarsanız sevinirim
1.Hamileyken vajinal mantardan aziyet çekerdim.kaşınma yanma mahv etmişdi beni.doğumdan sonra tedavi aldim kaşınma o giden gitti brnden.son 2 aydır özür dileyerek soruyorum 2 aydır koku geliyo.gelki kaşınma yanma faalan yok
gunde 3 kere iç çamaşır değişmeye rağmen akıntım fazla geliyo.ve koku geliyo hemde fena.kötü hiss ediyorum kendimi bende.sizce mantarmıdır?
2.oğlum 5 ay 17 günlük dün ilk defa yuz uste sirta dönük firlandı.önce dönüyor sanmıştım .ama hayr dsaģ sol donemiyo.sirt uste donemiyo.arkadasimin bebeyi 5 ay 14 gunluk maşalllah sürüyo kendi kendi evin içerisinde.hele firlaniyo baya hemde.kiyaslamitorum.ama içim içimi yer benim oglum neden yapmiyo diye😔cok uzuluyorum.kime sorarsam hangu bebeyi gorurem surunuyolar resmen.benim bebeyim henuz yapaniyo onu kucaga alismis bu bebek.yere koyarim oynar aglar kucak ister.sizce kucaktan dolayimi?yoksa benn yalnis dusundum?sizin bebeklerde ne zaman oldu bu?yoksa kiloyla alakalimi bilemiyorum.😔
3.çekilen süt geri gelirmi?merak ediyorum sadece kizlar.1 damla bile kadar cikmaz.burda bi arkadaş gelir dedi.ne kadar doģrudur bilmiyirum valla.