Poly-ana canım büyük makıne kesinlikle alma kullanışlı ufak bişey al bende çok önceden beri fakir deluxe var ve hiç pratik olmuyor makıne büyük olduğu için kilere. İndir cıkar derken yoruluyorsın elinin altında olan bir makıne bak mumkunse bende ufak düşünüyorum