melike4402 merhabalar ne yaptınız çocuğunuz hala aynı mı ilk kızım da sizin yaşadığınızın aynısını yaşadım inanın bana çok zor süreçti kaşıkla besliyordum kızımı psikolojikmen çok yıprandığım bir süreçti şimdi ikinci kızım oldu 3 aylığız o da aynı neme mi ne biberon hiçbirini tutmuyor ne yapacağımı şaşırdım onu da kaşıkla besliyorum kaşık biberon var onunla ama o da artık yetmiyor yani doymuyor kilo alımı çok azdı bu ay