Sum87 açlıktan uyanmıyordur. Alışkanlık olmuştur, diş çıkarıyordur, sizi arıyordur. Sebebi olmayadabilir. Benim kızım 12 aylık. 7 ayına kadar gece 1 kere kalkar emer uyurdu. 7 aydan beri bazen saatte bir bazen 2 saatte bir bazen 3 saatte bir uyanıyor. Atak dedim, bitmedi, diş dedim yine birmedi. Meme için uyanıyor gece beslemeyi keseyim dedim yine farketmedi. O zaman acıkıyor belki dedim meme verdim hiç uyumadı, memeyle doymuyor heralde dedim mama vereyim dedim yine 2 saat sonra uyandı. 3,5 aylıktan beri kendi beşiğinde yatıyor.korkuyor mu dedim beşiğin korkulukları açtım yer yatağı yapıp yanına yattım yine sık sık uyandı. Bir de benim kızım akşam kitap okurum, beşiğine koyarım, sonra yanında otururrum öyle konuşur oynar bişiler yapar 8-8:30 gibi 10 dk içinde de uyur. Hani öyle çok destekli uyku gibi bir durumu da yok ama gece uyanmaları 5 aydır çözemedim. Artık bir sebebi olduğunu da düşünmüyorum. İnşallah düzelir. Düzelmezse de yakında uyku eğitimi alacağım.