Bnsu14 mesaiye geçmeyi deneseniz , 112 personelisiniz sanırım , personel birimleri vs gündüz çalışabilirsiniz, dönüşümlü çok zorluyor aileyi bütünlemek zor en iyisi aynı gün nöbet tutmak oda anane vs çocuklara güvenli şekilde bakılacaksa , hem zor hem yorucu Allah yardımcınız olsun.