yaprak35 Bebeğim 40 günlük altını değişirken üstünü değişirken çok ağlıyor asla susmuyor giyinene kadar elim ayağım birbirine karışıyor ne zaman geçiyor bu zamanları
cansu2600 yaprak35 Ay benimkide öyle ya yarın 40 günlük olucak 5 dakikada biticek şey 15 dakikada bitiyor
LezizeNine yaprak35 ayyy resmen bebeğimi anlatmışsın biz annemle esprisini yapıyoduk çok terbiyeli ayıp nedir biliyor diye 😂😂 ilk 2-3 ay öyleydi sonradan düzeldi şimdi altı kirli veya ıslak olunca değiştirmek için açtığımda gülüyor anlıyor değiştireceğimi 😂
HELELEKADIN yaprak35 geçmiyor bacım 9bucuk aylık şuan daha fena çığlık kıyamet elimde bez evde çocuk kovalıyorum 😂😂😂
kurabiyevarsimitvar Bizimkide başlarda öylerdi 2-3 aylık olduktan sonda giyinmeyi, alt değişmeyi sevmeye başlamıştı gülüyordu