HELELEKADIN Merhaba arkadaşlar arkadaşımın sütü kesildi 3 aydır emzirmiyor ama kızı emmeye çok hevesli bugün beni emdi doyurdu karnını arkadaşım sütünü geri getirebilir mi var mı bunu yaşayanınız şuan biberon mama veriyor
Umena HELELEKADIN gelir eds sistemiyle yapsın ama mama koysun bı yandan o sistemle çocuk memeyi emsin eme eme gelir
Edininannesii HELELEKADIN başkasını emmesi ne kadar doğru ay ben istemezdim. Beninim bebeğim 9 aylıkken bıraktı ama 5 6 ay hep sütüm sıktıkça geliyordu emse gelirdi ama emmedi. Bence de gelir sağsın boş da olsa zamanla gelir diye düşünüyorum
rachelgreen_ HELELEKADIN merhaba arkadaşınızın sütü geri geldi mi ben de geri getirmeye çalışıyorum da şu an🥺
HELELEKADIN Edininannesii süt anne diye bir şey var sonuçta eskiden beri gelen birşey ben severek emzirdim çünkü anne sütü mamadan iyidir sonuçta uyumayan çocuk emerken uyuyakaldı daha 5 aylık sadece yenidoğan da anne sütünü aldı sonra emmeyi bıraktı annesi de bugün emdiğini gördüğü için bebeğim sağlıklı anne sütü alsın yeter ki dedi ve emin olun o anne için de hiç kolay değil bebeğinin başkasını emmesi içi gitti ama bebeği rahatladığı için sesini çıkarmadı asla teşekkürler 🫀
HELELEKADIN rachelgreen_ merhaba hayır kızı asla emmek istemedi o da uğraşmayı bıraktı ama siz biraz bile sütünüz varsa eğer insta da ilaydagenchnin sayfasına bakın sağım yöntemiyle sütünü tamamen çoğalttı
Bezelyeannesi HELELEKADIN gelir canım benim meme bırakma sürecinde iki ay sonra meme istedi kıyamayıp vermiştim 1 dk bile emmedi düşün ertesi gün gögüs ı’m şişmişti hatta internette görmüştüm yetimhaneden bebek alan anne eds sistemiyle sütü gelmiş diye
HELELEKADIN Bezelyeannesi kızı 8 aylık oldu ek gıdaya da geçtiği için mamayı azalttı uğraşmıyor artık bıraktı
Bezelyeannesi rachelgreen_ kesinlikle umudunuzu tüketmeyin süt damlaları var oaraştırıp kullanabilirsiniz siz yeterki odaklanın herşey olur yanlızca stres yapmayın vücudumuz öyle mucizeli ki herşey mümkün kılıyor