mom97X Kızlar sadece ilk dişler çıktığında mı ağlayıp huysuz oluyolar ? Yoksa çıkan her dişte de aynı kötü süreç yaşanıyor mu ?
Suphiye_mila13 mom97X bence çocuktan çocuğa tamamen değişiyor normalde diğer dişlerde sadece huzursuzluk olarak atlattık biz ama köpek dişlerini çıkarırken ateş huzursuzluk grip gibi olmuştu 😕
yagmur35yy mom97X 2 gün sonra düştü serumlar filan ama sonrası kolay herbebek farklı gerçi benim kızımda zordu