Kızlar çokk uzun bir hikayem var emzirme konusunda ama şöyle diyeyim ne yaptıysam olmadı ne sütüm arttı ne bebeğim adam akıllı meme tuttu.. ilk etapta çok mememle savaşınca sarılığı geçmeyince ve artık kaşıkla dökmekten de gına geldiği için biberon verdim, sonrası meme reddi. Sütüm zaten heppp damla damlaydı hiç gelmiyordu.. dediğim gibi detaylarla boğmayayım düşünmek bile istemiyorum artık.. ama emziremedim sonuç olarak sadece 3 ay biraz aldı anne sütü. Benim gibi olanlar var mı merak ettim çevremdeki herkes emziriyor bebeğini. 7 aylık oldu bebeğim ama hala aşamıyorum o eksiklik hissini.. sanki dünyada sadece bunu beceremeyen benmişim gibi. Çok üzülüyorum