cann65 Kizlar elimde sma comfort 1 numara bebek maması var kilidi açılmamış.Topluca almıştım bir kutu kulladim doktor başka mamaya geçirdi bizi o yüzden 3 kutu açılmadan kaldı. Fotoğraflari var ama nasıl yükleniyor bilmiyorum isterseniz yüklerim.
nnoktaa cann65 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
cann65 keremalime_ tekli 300 kargoyu siz karşılarsanız biraz daha uyguna da veririm ben 3 lü olarak 1325 e almıştım ekran görüntüsü bile duruyor