Bebeğimin isteği üzerine sonlandırdık 😌 sorum şu kızlar 1 ay falan oluyor emmeyi bırakalı ama sıktıgımda hala süt geliyor ne kadar sürer sütun kesilmesi doktora falan gitmelimiyim ağrı v.s hiç bişey yok zaten fışkıran bir sutumde yoktu ama sonra başıma iş acmasin 😂 tecrübeli annelerden yardım bekliyorum