21 aydır, yenidoğan dönemi dahil hiçbir zaman ağlamadan uyumadı. Yorulup uyuduğu da hiç olmadı. Bebek arabasında ya da pusette sadece ilk 10 gün uyudu. Memeyi bırak düzelir dediler, bırakalı 34 gün oldu. Komple gündüz uykusunu 20 gün boyunca bıraktı, zorla geri döndürdüm. Her uyutmam 1,5 saat. Enerjisini her alanda atıyor, sürekli sitenin bahçesinde parkların içindeyiz. Ekran süresi yok denecek kadar az. Derdin ne acaba be çocuk? Kira yok, fatura yok, ev geçindirme derdi yok. Gece hala 8-9 kere uyanıyor. Bir de kucağımda uyutmamı istiyor. Allah aşkına nedir bu işin sırrı? Ne zaman öğrenecek kendi kendine uyumayı? Ağlata zırlata eğitim vermeye kıyamadım, şimdi köpek gibi pişmanım.