merveozcan Oğlum gece çok emmeye kalkıyo ve gecenin yarısı bizim yanımızda uyuyo, malum hep tek meme de emzirilmiyo o yüzden kendi yatağımıza bariyer/korkuluk almak istiyorum kullanım memnun olan var mı yada başka tavsiyesi olan