Minikprenses_1 Kızlar birinci ayın sonundaymış şuan 1ay 20günlük olduk sıkıntı olur mu sağlık ocağından aramadılar da geç yaptıran var mı
cLearQueen Minikprenses_1 1 ay 10 gunlukken yaptirdım devlet yollamamisti saglik ocagina ozelde yaptirdim parayla. Doktor uzerinden gecmesin demisti