Valla ilk 15 dakika acmam ama sonra bitince direk acip disari koyarim hic iceride bekletmem sonmezde. Genelde ben kabartma tozu kullanmam yerine karbonat sirke kullaniyorum. Bi kere kekim sonmustu o da unu az olmustu hatirliyorum ondan olmustu firina verdikten sonra dang etti unu az koydugum zaten pek biseyde ilmadi azicik sondu ama kabardi yine. Yani firindan olabilir kaliptan olabilir. İlk 15-20 dakika acinca da soner.