Kizlar hello. Benim kızım makaronu çok sever sanki Versace sarayında büyümüş neyse fiyatları da malum evde yapma kararı aldım tanesi 30 a aldığımı şimdilik 40 a mal edicem düzgün yaparsam malzeme israf olmazsa zamanla daha uyguna ve en önemlisi daha sağlıklı şekle mal edicem😂 inşallah güzel olucak var mı tavsiyeniz birde buzluğa atılır mı acaba sürekli ugrasamam da çok da zor tutar diyorlar hiç girismeyip hazır almaya devam mı etsek zaten çocuk haftada bir istiyor gerçi her yerde de yok onu almak için gittiğimiz yol da cabasi