Boncukdefne52 bir tasarımcı olarak söylüyorum, bence ikincisi.
Hobby yazısının Defne’nin altına doğru çekerseniz daha hoş duracaktır, f’nin kuyruğunun hemen yanından başlayacak şekilde.
Kelebeği de e’nin uzantısına konmuş gibi biraz sola çekebilirsiniz.