melisa9 kızım 21 aylık, sol tarafı doğduğundan başlayarak pek istemiyordu öyle yaptığı içinde süt azaldı git gide, şimdi haftada 1 alıyor solu ama süt yok sayılır aylardır, öyle olunca da sağ ile arasında baya boyut farkı var. Neyse diyorum biraktirirken soldan yana pek ağrım olmaz sağ taraf zorlar beni. Tek taraf emerek ilerlediik yani süreçte, yeğenimde sol tarafı almıyordu. Bazı bebeklerde oluyor sanırım bu durum.
Genelde solu kendi isteyerek almadığı için uykulu saatlerinde emziriyordum1 yaş öncesinde, fark etmiyordu o şekilde hemen çekilmedi süt tamamen.