Divayorgunxx Divayorgunxx iste degerlerim normallesti oylede olnca hmn hamile kldm kizima simdi korkyrm kullnmaya😀
yenianne01 gunes3134 evet bende öyleyim 4 çoçuğum var bütün değerlerim çok iyi şükür hepsine baktırdım ama aşırı yorgun halsiz bitkinim enerjimde çok düşük
gunes3134 yenianne01 kıruyemişler enerji veriyormuş ben yiyodum pek bi faydasını göremedim ama sizde bi deneyin isterseniz
catgirlmoms Geçmiş olsun . Değerlerinize baktırmadan kullanmamanızı öneririm . Doktor tavsiyesi ile magnezyum (magnimore plus ) , ocean D3 ve pharmaton kullanıyorum . Çok memnunum üçündende gerçekten zindelik katıyor hayatıma .
gunes3134 catgirlmoms benim doktorum beni çok umursamadı şikayetlerimi bile dinlemedi değerlerime bakıp hemen vitaminlerimi yazdı gönderdi ama bana fayda etmedi
yenianne01 gunes3134 benim alerjim var hemde hiç sevmem yiyecekle çözülmez🤣ben çoçuklardan dolayı acaba yoruluyormuyum diyorum 4 çoçuk en küçüğümde 18 aylık elimi kolumu zor kaldırıyorum
tugce94 gunes3134 emziriyorsaniz doktora danışın bence uyumayan bir bebekse dünyadaki tüm takviyeleri de kullansanız ise yaramaz uykusuzluk bitiriyor insanı emerek ve sallanarak uyuyor kızım 7 aylık gündüz pek uyku yok ruh gibi dolaşıyorum
gunes3134 tugce94 öyle kesinlikle ama bazen kızım uyuyo tüm gece bende uyuyorum ama ben yinede bitkin oluyorum uykusuz oluyorum yorgun oluyorum
Ucansupurge gunes3134 Yoğun şekerli ve karbonhidrat ağırlıklı besleniyorsan ondan da oluyor protein ağırlıklı beslenince enerji artıyor 🤗
Ucansupurge gunes3134 Mutlaka öyledir vitamin eksikliği yoksa yediklerindendir ketojenik beslenirken bir enerji vardı bende anlatamam 😅
gunes3134 Ucansupurge emzirenlerin bu diyeti uygulaması sakıncalıymış öyşe yazıyo internette neden acaba bi bilginiz varmı
Ucansupurge gunes3134 Ketojenik beslenmede vücudun yakıtını değiştiriyorsun artık enerji için karbonhidrat yakmak yerine yağ yakmaya başlıyor. Karaciğerde bol bol keton salgiliyor. Emzirenler üzerine yapılan çalışma yok o yüzden önerilmiyor. Düşük karbonhidrat beslenme bol su bol protein şeklinde beslenirsen sütün de artar hem 😊