Aysulsn Kızlar S beden pembe eşofman takımı aldım çok yakıştı ama eşim izin vermediği için giyemiyorum ilgilenen olursa satmak istiyorum
Aysulsn nutellaa_ 1300 tl ye almıştım bin altına inmek istemiyorum ama elimde de kalsın istemiyorum sizin verebileceğiniz bir tutar var mı ?
Grimor88 Güzelmiş aslında alırdım ama ben paçasını böyle değilde lastikli seviyorum. İnşallah satarsınız iyi kazançlar
Aysulsn Ogulluana alırken onun fikrini sormadan almıştım giydim denedim üstümde gördü popo kısmı dikkat çektiği için giymemi istemedi
Aysulsn nutellaa_ malı çok kaliteli yumuş yumuş sıcacık tutuyor bende evde giyerim hesabı yaptım sonra yazık dedim o parayla başka bir şey alır giyerim diye düşündüm