neslihanazakli leylannpembemontu benim oğlum 10 aylık hala 0 6 kullanıyo dediğiniz gibi öğürüyo avent aynı model ama malesef sevemedi bir türlü dişi çıkmadığı için sorun etmiyorum
leylannpembemontu sudess büyük geldiği için midesini bulandırıyor ara ara gün içinde veriyorum alışması için ama uykuda küçük olanı tutuyor hala
Gldekpnci sudess alabilirsin ama ilk önce kabul etmıyolar büyük gelebiliyor ağızlarına deneyerek görmen lazım
beybat2023 neslihanazakli benım kızım da oyleydı diş çıkardığı ara elıne verıyodum ugrasıyodu uyudukça da 0 6 çıkarıp 6 18 verdım alıştı uyuyunca deneyebılırsın
neslihanazakli beybat2023 uyurken kıyameti koparıyo küçük emzik olmadan almıyo fırlatyo büyüğünü belki yaşına doğru alşr