Benim oğlum şu an 11 aylık ek gıda dönemine kadar hep haftada 1 yapardı hatta 15 -18 güne kadar yapmadığı bile oluyordu kakasını çişini yapıyordu ama her gün doktor herhangi bir sorun olmadığını söyledi herşeyine bakıldı bazı bebekler değişkenlik gösterebiliyor