askmemnu Kizlar gunde 3 kere buyuk tuvalete cikarim dun ve bu sabah cok cok afederisnuz dışkım kirmiziydi yani bu kan mı demk oluyor:((( daha once hiç dik.etmemiştim acikcasi dün kirmizi cips yedim acıli ondan olabilcegni dusundum bu sabahta olunca.cok korkuyorum gerckten.googlede direkt kolon yani bagirsak kanseri diyor:((((
babybaskrt askmemnu hemen kendinizi korkutmayın bi ara bende olmuştu 1 haftaya yakın kanlı dışkılama yapmıştım ama bildiğiniz tuvalet Regl olduğumuzdaki gibi kanlı oluyordu doktora gitmeye de korktum sonra kendi kendine kesildi bi daha da olmadı baya araştırmıştım makat etrafında fistül dedikleri yırtık falan olunca böyle dışkılama sırasında kanama yapıyormuş içinize sinmezse doktora gidebilirsiniz onlarda krem verip kendiliğinden kapanmasını bekliyorlarmış genelde
Lolik askmemnu google bakarsan yarın tabuta koyar. Kanlı dışkıyla yediklerinden kaynaklanan kırmızı dışkı aynı gözükmez onu anlardın bence . Kırmızı pancar onu yapıyor mesela yedin mi dün bugün
bendis askmemnu bu tarz seylerde yeterli takip sonrası dr a gidin, gercekten korkulacak ya da çekinilmesi gereken bişey değil, kısa bi muayene gerekirse tıbbi tetkik daha kötü sonuçlardan çok daha iyidir diye düşünüyorum. Umarım herşey normaldir 🌸
susamtanem_ askmemnu Kanlı kaka da doktora gidilmesi gerekiyor bir iki gün kırmızı meyveler sebzeler tüketmeyin devam eder ise mutlaka doktora gidin içinizi karartmayın. Benim babam bağırsak kanseri idi ordan biliyorum..
askmemnu babybaskrt bende kanama yoktu yani gözle gorürlur bir kan gormedim.dişkim kirmiziydu.siz gittinz mi acaba dr
ekimkizi_ Makatta catlak olabilir yada basur olabilir kanser teşhisi koymayin hemen googlda baksan hepimiz yasayan ölüleriz😀
babybaskrt askmemnu ben korktuğum için gitmedim maalesef kolonoskopi yaparlar diye falan korktum 1 haftaya yakın her gün bu durumu yaşadım sonra bi daha tekrarlanmadı şükür 🙏🏻 bi gözlemleyin isterseniz birkaç gün içiniz rahat etmezse bi kontrole gidersiniz geçmiş olsun
askmemnu susamtanem_ kakanin kirkizi olmasi kanli oldgu anlaminami geliyor acaba?yani kan mi kirmizi yapiyor.yoksa oyle ozellikle bi kan gormedm
susamtanem_ askmemnu sanırım kan olması lazım kırmızı kaka yediğinizden olmuş olabilir illaki peçeteye de kan sürülürdü diye düşünüyorum
susamtanem_ askmemnu bencede öyle ama siz dediğim gibi bir iki gün kırmızı meyve sebze yemeyin pulbiber vs test edin kendinizi Allah korusun kan var ise mutlaka kesinlikle doktora gidin erken teşhis hayat kurtarır.