gvnkrm Kızlar merhaba oğlum 2 yaşında siz bebeklerinize dışarıdayken yemek olarak ne yediriyorsunuz ? Yani hazır yemek ne verirsiniz ?
Minigim38 gvnkrm yemek yemediği için pek önemsemiyorum dermişim 😅biz ne yersek ondan veriyorum pide pizza balık karışık ızgara vs
Miracinannesi_ gvnkrm Fast food restoranları tercih etmiyoruz onun dışında kebap veya ev yemekleri olan yerlerde herseyi yiyor
churchil gvnkrm 14 aylık olur muu 🙃 genelde çorba alıyorum restoranlardan kızıma yanıma da muz hurma gibi meyveler atıştırmalıklar ya da pilav makarna tarzı şeyler alıyorum en azından 1 2 öğün idare ediyor. Kendimize de köfte patates kızartması gibi şeyler söylediğimizde onlardan da veriyorum
Evaninanasi gvnkrm ben Fast food sevmiyorum. Kendim de sevmiyorum yani 🥹 o yüzden dışarıda bulunduğum bölgede ev yemekleri yapan yerler bulup orada yiyorum. Kızçemle 6 şehir gezdik 1 yaşından sonra. Her gittiğimiz yerde ilk işim güzel ev yemekleri yapan yerler bulmak oldu jdndmdmdk bir de ara ara lahmacun yeriz. Onu seviyoruz ikimiz de 🤩🤩
hestiaone O anki verebilrcegım en masum yıyecek neyse artık onu yedırıyorum, genelde çorba, köfte pilav cogu yerde oluyor ama ımkan yoksa en kötü tost yaptırıyorum yada boş ekmrk 😂 bızımkıne 1 ekmek verın baska bısey ıstemez zaten.
Irmakmelegim gvnkrm valla kizim 3 yas 4 aylık şuan öğlen ewde yedirdim öğlen uykusuna yatmadan önce 4 5 gibi ara öğün yapr dosarda ondada yanıma meyve alırım atıştırmalık abur cubur vermem pek disarda akşam yemeği yicek sek kızım et olan bir yerr gotturrum çünkü et kofte seviyor rahat yiyor ama kolay kolay disrda yediğimiz nadirdir güvenmiyorum diardakiler yemeklere güvenilir bilindik yerler e sadece nadir gideriz
dayes gvnkrm ne zaman ve ne için çıktığımıza bağlı 😅 akşam yemeği için çıktıysak biz ne yersek o da ona göre kendine uygun olanları yiyor eğer gündüz dışarıya çıktıysak ve öğle yemeği saati geldiyse çorba içiririz. Ya da yemekten sonra çıktıysak ara öğün gibi alıyorum yanıma kuru üzüm meyve vs