Bende aldım yarısı bile bitmemişti 3 ay oldu diye çöpe attım doktor bir şey söylememişti aldığım eczane 3 ay demişti üzerinde de o şekilde yazıyor ama eczacı arkadaşım var öyle bir şey yok bitene kadar buzdolabında dursun kullanabilirsin o firmanın söylediği şey demişti ama emin olamadım atıp yenisini aldım