Bugun gune 8de basladi. Enfeksiyon var su an idrar yolu antibiyotik ve agri kesici kullaniyoruz. 9da hastaneden geldik. Emzirdim 10 bucuga kadar ite kaka. O saatten beri sadecr 10 dk uyudu saat 1 olmak uzere. Bir sekilde kendini uyandiriyor. Kundak yaptirtmiyor uyandiginda ciglik kiysmet zaten emdikten sonra uykuya dalmiyor. Gozleri kipkirmizi ama uyumuyor uyumadikca agliyor sonra tekrar acikip emmek istiyor. Sizce bebegim neden uyumuyor??