etl Tugbalina grundig dik süpürge iki yıldır kullanıyorum. Temizliğine dikkat ettiğin sürece çok memnunum ama büşük temizlik için kablolu gerekli
tgbnr Tugbalina ben karaca vantuz kullanıyorum hem kablolu hem sarjzliyi 10 bine almıştım karacada hayla ayni indirim devam ediyor galiba geçen görmüştüm ben memnunum yani benim evim baya büyük bütün evi rahatlıkla supurebiliyorun
Tugbalina etl 2 çocuktan sonra şart oldu kablolu süpürgem çok ağır ve kullanımı zor oluyor elimin altında bi supurgem olsun istiyorum bu markaya da bi bakayim
busraala tgbnr Karaca tam bir şans işi sanırım bende aldım ve bir ay sonra berbat oldu. Asla çekmiyor yeni süpürge almak zorunda kaldım maalesef 🥲
tgbnr Tugbalina bencede bak hoşuna giderse alırsın üstüne bide kablolu supurgenide yenilemiş olursun 😀
tgbnr busraala hadi ya ben bi kere servise gönderdim oda bataryası için onarim yapıldı geri gönderdiler şuan yine kullanıyorum bi sorunu yok ben normalde Karaca’nın pek fazla ürününü sevmem genelde hep sorunlu çıkıyor ama supurgeden memnunum bide şimdi cayseverini aldım bakalım o nasıl çıkıcak
busraala tgbnr benim mutfak eşyalarımda Karaca ve onlardan çok memnunum ama süpürgede yüzüm asla gülmedi :(
someone123 Samsung jet 85 cok memnunum bir sürü de başlığı var fiyatı da uygun ve en güzeli de tetiğe basmıyorsunuz
Betulsark Bende Samsung bespoke jet ai var çok pahalı o ama standsiz falan olanı var çekim gücü çok güzel onun haricinde kärcher baka bilirsiniz alman markası bu kere denemiştim çekimi çok güzeldi fiyatını şu an tam bilmiyorum ama