Merhaba anneler 28 ağustosta ikiz bebeğim oldu 31 haftalık küvezde felan kaldılar şükür iyiler evdeyiz ama kafama takılan bi olay var. Bebeği kucağıma aldığımda kafası sürekli geriye atıyor. Hatta kafayı göğsüme doğru bastırıyorum hafif bu sefer ayaklar geriye gidiyor. Normal mi acaba ? Doktor gazdandır dedi ama sanki gazdan değil gibi