Parsongan dudu1 Ben küçük bir çanta içine küçük bir Yasin lokum ve üzerinde ayet el kürsi yazan güzel bir anahtarlık koymuştum. Gelenlere onları vermiştim.
_Goktugunannesi__ dudu1 fikrimce yasin yaptırmayın çünkü artık çok klasik oldu ve evlerde çok var eminim çoğununda kapağı açılıp 1 kez okunmamıştır zikir matik anahtarlık birde küçük kahve koyabilirsin bir kutuya
uzaydanbirisi dudu1 instagramda rananinatolyesi var oraya bakabilirsin bence , tesbih dağıtabilirsin kendisi her hediyeliği yapıyor 🌸
Parsongan dudu1 Hepsini Eminönü den aldım. Çantayı yasini lokumluğu ve anahtarlığı. Sonra hepsini kendim tek tek paketleyip hazırladım. Herkes çok beğendi.
dudu1 _Goktugunannesi__ evet Yasin ve havlu gibi şeyler sıradanlaştı o yüzden ne yaptıracağıma bir türlü karar veremiyorum
nutellla Bende mumluk hediye ettim, zikirmatik ve tesbih pahalıya denk geliyordu kendim mum, kutusu ve etiket sipariş verdim sonra süsledim ☺️ fotoğraf yükleyecektim ama nasıl yükleniyor bilmiyorum
bianneo dudu1 Ben bu şekilde yaptırdım üstünde dualarla büyü yazıyor kızımın ismiyle çok beğenildi içinde küçük kuran ve teşbih var
bianneo dudu1 https://www.instagram.com/masalsitasarimm?igsh=MTN6MTEwOTF1cmw4bA== Masalsı tasarım sayfa adı yukarda hesabı güzel çıktı gayet 2 hafta önceden haber vermek gerekiyor