Şuan 1 yaşına yeni girmiş olan bebeğimin vücudunda 2-3 aydır kendiliğinden zamanla büyüyen enfeksiyon gibi yaralar çıktı. Kendi çocuk dokdoru krem verdi geçmedi sonra kremi değiştirip birde antibiyotik şurup verdi yine geçmedi. Şimdi birde başka şehirdeki dokdora götürmeyi planlıyorum ama bir vücuttaki enfeksiyon neden geçmez ki ? Vücudu o enfeksiyonu yenmek için çok mu savunmasız acaba