Kızlar selam, biz doğduğumuzdan bu yana meme+mama destekli gidiyorduk. 45.günde aşırı huzursuzluk, gaz sancıları ve sonrasında yüzde önce kabarma sonradındaysa dökülme ile hastaneye gittik.Doktorumuz süt alerjisi olduğunu belirtti ve normal mamayı kesti , özel mama yazdı bunun dışında bana da süt ve süt ürünlerini yasaklayan bir diyet önerdi..bu durumu yaşayan var mı? Süt alerjiniz geçti mi ? Yoksa kalıcı mı birşey mi?