Kızlar p.tesi Ankaradn İzmit e,annemin yanına gidicem. İki bebeyle nasıl gidicem onu düşünüyorum kara kara. Stresten ve tabii uykusuzluktan hasta oldum. Akıl verin nasıl daha rahat daha konforlu geçirebilirm yolculuğu. Küçük olan bebem çok huysuz ve çok hareketli 🥴