Ceyylin Arkadaşlar baby me granül sabunu almayı düşünüyorum sizler ne kullanıyorsunuz tavsiye alabilirim duru granül sabun kullanıyordum şimdi ebebek indirimden alayım dedim
Fkiklim Ceyylin roxy toz olarak. unı baby yada abc yumuşatıcı alıyorum bide bende merak ediyorum e bebegin kini kullananlar yazar umarım
1balAnnesi Ceyylin ebebeğinkini kullanıyorum memnunum ve daha hiç erimeme gibi bi durumla karşılaşmadım. Bide çok az koymanız bile yeterli oluyor onun için de hemen bitmiyor
Ceyylin BiricikAilem lekelerı falan çıkarması nasıl bi yırymda okudum 40 derecede bile deterjan erimiyormuş