Selamlar kızlar iyi hafta sonları hepinize. Bebeğim şu an 3 aylık. Aralık ayında doğum iznim bitiyor. 2 yıl ücretsiz izin hakkım var kullanmayı düşünüyordum. Ama eşim kayınvalidemin gelip bebeğimize bakabileceğini birkaç ay sonra işe geri dönmemden yana. Kayınvalidem farklı şehirde bu arada gelip kreş yaşına kadar bizle yaşayacak.. Ben 1 yaş civarı bakmasını düşünmüştüm ama ramazandan sonra gelip bakayım dedi. Bebeğim o tarihte 7 aylık olacak çok küçük.. Çalışmayı da seviyorum bebeğime iyi bir gelecek hazırlamak için çalışmam da gerekiyor ama bu zamanları bir daha geri gelmeyecek kaçırmak istemiyorum. Çalışma saatim uzun değil 4/4:30 gibi işten çıkıyorum. Gurbetteyiz kimsemiz yok. Velhasıl yalnızlık, gurbet zor. Yorumlarınıza açığım, aynı durumda olsanız ne yapardınız?