2 yaşındayız, 22 aya kadar hıc telefon cızgı fılm falan görmedi, daha doğrusu izlettirmedik ama gittiğimşz yelerde de aman kapatın sakın görmesin etmesin yapmadık zaten gıttıgı bı anane bır babanne.
22 aylıkken 5-10 dk ızlettırdık doktoru gun ıcınde yarım saat en fazla ızleyebılır dedi. Cunku hıc bır sekılde yemek yedıremıyorum,acıkıyor ama yemek ıstemediği için beni yiyordu akşama kadar. Şuan sadece tuvalete gıttıgımde 10 dk ızler, onun dısında oğlen corbasını ve aksam yemegını yerken 10 ar dk ızler. Sonra kapatırım ve telefonu asla vermıyoruz. Evdeysek ya tabletten yada tv den sonra kapatıyoruz. Ağlasa da açılmayacagını bildiği için oyuncaklarıyla oynar .
Bu bazen benım hasta olduğum dinlenmem gereken zamanlarda yada ucakla bıyere gıdıyorsak esneyebılıyor tabı