g_tm59 bir fizyoterapist olarak ben kullanmayacağım açıkçası kullanılmasını da önermiyorum parmak ucu yürüme,kas kısalığı,kalça ve omurgada problemlere yol açabilir ayrıca yürütecin yürümeye bir katkısı yok olsa bile allah korusun sağlıksız bir şekilde hızlı yürüyeceğine sağlıklı ve zamanında yürüsün siz de zaten kullanmak istemiyormuşsunuz kimseyi dinlemeyin sağlıkla büyütün 🌸