Gunesanne smygms merhaba. Bende ilk sezeryanımı 2023 de yaptım şimdi tekrar hamileyim. 2025 de yaklaşık tam iki yıl içinde yine sezeryan olacak yani sanırım inş sorun olmaz
pozitifanne06 smygms biraz erken olmuş ama sorun olmayabilir de. Burda görmüştüm doğumdan 4 ay sonra hamile olan biri vardı sorunsuz geçmiş hamileliği
1pankek1cilek Doğumunuza kadar 2 yıl geçmesini tavsiye ediyorlar yani bebeğiniz 1 yaş 3 aylıkken gebe kalsanız sorun teşkil etmez. Tavsiye bu yönde yaraların toplanması iyileşmesi için ama yakın doğum yapanları duydum.