Bebeğim 9 aylık ve dün kan tahlili verdik bugün e nabızdan bakayım dedim Trigliserid (kandaki yağ) o kadar yüksek çıkmış ki çok şaşırdım ve korktum. Ek gıda pek yemiyor anne sütü emiyor genelde, bu kadar yükselten ne olabilir diye araştırdım dalgalanmalar olabiliyormuş kolesterolde ama çok net bilgiye ulaşamadım, doktora gidene kadar içim içimi yiyecek. Burada bile arattım pek yaşayan yokmuş bir hastalığa mı işaret diye korkuyorum, başka yaşamış olan var mı? Allah aşkına biri bir şey desin 😔